Bradul lui Alexandru Ciucu, licitat şi cumpărat de Prinţul Albert de Monaco

18 dec 2012

Produsul nonconformist, pentru care a lucrat timp de 40 de zile, este deja aşezat, pe toată durata sărbătorilor, în Palatul Princiar de la Monte Carlo.

Alexandru Ciucu a participat, în premieră pentru România, alături de mari case de modă internaţionale, la renumitul festival caritabil al brazilor de la Monte Carlo.

Este vorba de licitaţia organizată de fundaţia de caritate Action Innocence Monaco, care organizează la sfârşitul fiecărui an, la Hotel de Paris din Monte Carlo, o acţiune de strângere de fonduri pentru protecţia internaţională a minorilor împotriva efectelor negative ale internetului.

În acest sens, designeri internaţionali de prim rang sunt aleşi pe sprânceană şi invitaţi să realizeze câte un brad, după propriile idei, care să fie licitat de invitaţii evenimentului.

Prinţul Albert de Monaco

Astfel se face că anul acesta au participat mari case de modă precum Chanel, Dior, Prada, Cartier, Gucci, Valentino, Bulgari, precum şi cunoscutul designer român de costume masculine premium Alexandru Ciucu, soţul cântăreţei Alina Sorescu.

“Am fost invitat să creez un brad special pentru această licitaţie ca urmare a prezenţei mele în Principat atât cu prezentarea pe care am avut-o în februarie 2012, cât şi ca invitat la numeroase alte evenimente din Monaco în calitate de designer român, dar şi de furnizor al Casei Regale din România, titulatură care a avut darul de a-mi deschide multe uşi către înalta societate monegască”, declara Alexandru Ciucu.

Pentru renumita licitaţie, Alexandru Ciucu a realizat un brad de Crăciun, intitulat “Cheia către Stele” sub o formă inedită, având în vedere că cea mai apreciată componenţă de către invitaţi este creativitatea şi noutatea stilistică.

Bradul lui Alexandru Ciucu

“Bradul meu a fost unul stilizat, realizat din globuri aurii aşezate în formă de brad pe o pânză de catifea roşie, culoarea regală, iar sub el se află o cheie aurită, culoarea excelenţei, a luxului şi opulenţei, uşor supradimensionată, simbolizând accesul către divinitate. Tot ansamblul este încadrat de o ramă groasă, aurie, pusă pe un cadru de lemn şi îmbrăcată în organza. Pe interiorul ramei, de jur împrejur, am pus o instalaţie electrică cu 500 de beculeţe pentru a menţine spiritul Crăciunului”, declară designerul.

"Preţul final a fost de 2.000 de euro, un preţ bun pentru bradul unui designer român aflat pentru prima dată la licitaţia de brazi de la Monte Carlo”, mărturiseşte Alexandru Ciucu.

 Alexandru Ciucu

“Am aflat târziu cine cumpărase tocmai bradul meu pentru că, în acea aglomeraţie, din locul în care stăteam, nu vedeam şi nici nu auzeam exact cine licitează. Am ieşit la un moment dat din mulţime ca să iau puţin aer, iar o doamnă din organizare mi-a zâmbit şi m-a felicitat. Abia atunci am aflat că Prinţul Albert a achiziţionat bradul meu. Credeam că este o greşeală, nu îmi venea să cred. Abia la finalul licitaţiei m-am convins că totul era adevărat”, a adăugat designerul.

Tag-uri:
alexandru ciucu, prinţul albert de monaco
Comenteaza Nu exista comentarii

Comenteaza

Eroare: Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!

Cod captcha invalid!

captcha